مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 خرداد 1397 ساعت 17:362018-05-23اقتصادي

علت اعتراض صنفی نفت کش ها چیست؟/ روال عادی پمپ بنزین ها تا ساعاتی دیگر


یکی از رانندگان، دلیل اعتراض صنفی کامیون دارانِ حمل سوخت را اجرای ماده 38 قانون تأمین اجتماعی، قانون جدید سپهتن و کم بودن کرایه ها عنوان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از شیراز، رانندگان کامیون و تریلر امروز 2 خرداد نیز همچون روز گذشته در مقابل پالایشگاه شیراز دست به اعتراض زدند.

در پی انتشار خبر اعتراض کامیون دارها، باجه های پمپ بنزین شیراز با هجوم مردم روبه رو شده و برخی از آن ها امروز بنزینی برای فروش نداشتند.

یکی از اعضای صنف کامیون داران در گفت وگو با خبرنگار فارس در شیراز با بیان اینکه در این 2 روز کامیون دارها اعتصاب نکردند، بلکه اعتراض خود را به گوش مسؤولان رساندند، اظهار داشت: در رابطه با عدم افزایش کرایه ها، اجبار قوانین ماده 38 و سپهتن اعتراض کردیم.

مسعود رضازادگان افزود: پلیس راه با نصب سامانه سپهتن بر روی کامیون ها و ماشین های سنگین، دستور داده که 8 ساعت رانندگی داشته باشیم و 15 ساعت توقف داشته باشیم، در صورتی که هیچ مکان و جایگاهی برای توقف و استراحت رانندگان در نظر نگرفتند.

*سامانه سپهتن قابل اجرا نیست وی افزود: 19 فروردین ماه جلسه ای برگزار شد که سپهتن را باید نصب کنیم، اما رانندگان اعتراض کردند که کدام یک از قوانین این سامانه قابل اجراست؛ کرایه رانندگان بر مبنای 8 ساعت رانندگی در جاده نیست، اگر این سامان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علت اعتراض صنفی نفت کش ها چیست؟/ روال عادی پمپ بنزین ها تا ساعاتی دیگر

علت اعتراض صنفی نفت کش ها چیست؟/ روال عادی پمپ بنزین ها تا ساعاتی دیگر