مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 خرداد 1397 ساعت 17:052018-05-23ورزشي

مدیرعامل باشگاه حفاری: به هر قیمتی به دنبال قهرمانی در لیگ برتر فوتسال نیستیم


مدیرعامل باشگاه ملی حفاری با بیان این که ادامه همکاری با علاسوند سرمربی و همچنین بازیکنان فصل گذشته تیم فوتسال در اولویت باشگاه حفاری قرار دارد، - گفت: برای تقویت تیم، بازیکن غیربومی نیز جذب خواهد شد ولی قطعا بودجه را صرف جذب دو سه بازیکن غیربومی نمی کنیم و به هر قیمتی به دنبال قهرمانی نیستیم.

ایرج کریمی در گفت وگو با ایسنا، در خصوص وضعیت تیم فوتسال آقایان این باشگاه برای حضور در فصل جاری لیگ برتر کشور، اظهار کرد: شاید امسال کار بزرگی که در ورزش حفاری رخ داده، این است که قرار است بوجه باشگاه در سه ماهه اول سال جدید تعیین شود که بر این اساس ما نیز می توانیم برای آینده رشته های مختلف باشگاه تصمیم گیری و برنامه ریزی کنیم.

وی با بیان این که شرکت های دولتی همیشه از نظر بودجه، کمی با مشکل مواجه هستند، عنوان کرد: طبق آن چه در دستور کار قرار گرفته، از امروز تا شنبه قرار است جلسه شورای ورزش باشگاه حفاری تشکیل شود که در این باشگاه سیاست های مدنظر هیات مدیره اعلام می شود و من هم برنامه هایم را برای رشته های مختلف از جمله فوتسال اعلام خواهم کرد.

مدیرعامل باشگاه ملی حفاری درباره جذب بازیکن برای تیم فوتسال آقایان نیز گفت: اولویت ما این است که با داشته های فعلی مان کار را ادامه دهیم، ضمن این که جذب بازیکن غیربومی نیز مدنظر است ولی قطعا ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرعامل باشگاه حفاری: به هر قیمتی به دنبال قهرمانی در لیگ برتر فوتسال نیستیم

مدیرعامل باشگاه حفاری: به هر قیمتی به دنبال قهرمانی در لیگ برتر فوتسال نیستیم