مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 خرداد 1397 ساعت 16:512018-05-23سياسي

محمدی:سفر حج امسال طولانی تر از گذشته است


رییس سازمان حج و زیارت با اشاره به طولانی بودن سفر حج 97 به دلیل موقعیت فرودگاهی جده و مدینه، از امکان خرید سوغاتی در فضای مجازی برای زائران حج با هدف کاهش بازارگردی و حمایت از شعار سال جاری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو،حمید محمدی رییس سازمان حج و زیارت در همایش آموزش کارگزاران حج تمتع 97 استان های قزوین، زنجان و البرز با اشاره به برنامه ریزی های انجام شده برای حج سال جاری اظهار داشت: با رایزنی های انجام شده با وزارت حج عربستان، مقدمات حج تمتع 97 زودتر از حج سال گذشته انجام شده است اما باید مدیران کاروان ها و عوامل به برخی نکات توجه داشته باشند.

وی افزود: لازم است که مدیران کاروان ها تمام تلاش خود را به کار گیرند تا با توجه به برگزاری مطلوب حج 96 و انتظار بیشتر زائران، حجی بهتر از گذشته انجام پذیرد.

رییس سازمان حج و زیارت در خصوص شرایط ثبت نام زائران در حج گذشته و امسال خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه زائرین در سال گذشته با نگرانی از عدم امنیت در کاروان ها ثبت نام می کردند اما در سال جاری با اطمینان خاطر و اینکه سال گذشته حجی آبرومند برگزار شد در کاروان ها ثبت نام کردند.

محمدی افزود: با توجه به انتظارات و توقعات زائران و اینکه در سال جاری فرصت کافی وجود ندارد، لازم است مدیران کاروان ها با تمام توان جهت برگزاری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محمدی:سفر حج امسال طولانی تر از گذشته است

محمدی:سفر حج امسال طولانی تر از گذشته است