مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 خرداد 1397 ساعت 16:352018-05-23اقتصادي

اتفاقات مد و لباس چهارمین روز نمایشگاه قرآن


رونمایی از سه پوستر در بخش عفاف و حجاب و اعلام برنامه های بخش تبلیغی و ترویجی عفاف و حجاب، خبرهای چهارمین روز از بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور، در چهارمین روز از نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، پوستر بخش عفاف و حجاب بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، طرح نذر حجاب و سومین کنگره شعر عفاف و حجاب رونمایی شد.

اجرای طرح فردوس از زمانی آغاز شده است که با همکاری سه برند معضل اصلی تولیدات کالای حجاب مورد توجه ویژه قرار گرفت و فعالان این عرصه مدعی شدند که در مقوله حجاب تولید کالای حجاب شامل هیچگونه حمایتی نیست و در سال های اخیر، نمایشگاه قرآن کریم میزبان فعالیت های این گروه در قالب طرح نذر حجاب اجرایی شده است.

آیین اختتامیه و معرفی برگزیدگان سومین کنگره ملی شعر عفاف و حجاب نیز در بخش عفاف و حجاب بیست و ششمین نمایشگاه قرآن کریم روز شنبه، پنجم خرداد ماه برگزار می شود.

اعلام برنامه های بخش تبلیغی و ترویجی عفاف و حجاب جزییات و جدول زمان بندی بخش تبلیغی و ترویجی حوزه عفاف و حجاب بیست وششمین نمایشگاه قرآن کریم به شرح زیر اعلام شد: نقش اندازی با هنر روبان و جواهردوزی بر روی ملزومات حجاب، چهارشنبه 97/3/2 از ساعت 21 تا 22:30 آشنایی با تجهیزات و راه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتفاقات مد و لباس چهارمین روز نمایشگاه قرآن

اتفاقات مد و لباس چهارمین روز نمایشگاه قرآن