مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 خرداد 1397 ساعت 14:452018-05-23اقتصادي

آموزش و بازاریابی، از نیازهای اصلی صنایع دستی ایلام


معاون اقتصادی و توسعه منابع استاندار ایلام با بیان این که دولت به دنبال تنگ کردن عرصه بر فعالان صنایع دستی نیست، گفت: باید با تشکیل اتحادیه در راه آموزش فعالان این عرصه گام های جدیدی برداشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ایوب درویشی در نشست بررسی مشکلات صنایع دستی و فرش استان ایلام، با تأکید بر این که برگزاری چنین جلساتی برای پیدا کردن راهکارهایی جهت برطرف کردن مشکلات و برای پیشرفت در این زمینه اظهار کرد: در موضوع فعالان بخش خصوصی دولت نیز کمک و نظارت و بازار را تنظیم وعرصه را تنگ نکند که مشکلاتی برای تولیدکننده پیش بیاید.

وی گفت: جهت پیشرفت کار باید به یک زبان مشترک برسیم که همه با هم مشکلات را رسیدگی کنیم اما اگر صرفاً زبان غیرتفاهمی وجود داشته باشد پیشرفت نمی کنیم و ثبت صنایع دستی، هنرها و رشته های مختلف از وظایف دستگاه هاست.

معاون اقتصادی و توسعه منابع استانداری با بیان این که ثبت غذا ثبت یک رشته فرهنگی است که دستگاه های تخصصی و مرتبط باید اقدام کنند، گفت: ثبت غذاها – لباس ها – فرش – گلیم – درختان – مشاغل سنتی و .

باید در اولویت قرار گیرند تا مبادا برخی داشته های استان به اسم دیگران ثبت شود.

درویشی با تأکید بر این که کارگروه ها و کمیته ها باید فعال و به موقع تشکیل شوند و از فعالان بخش خصوصی به تعداد 3 نفر به نمایندگی از هر رشته ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش و بازاریابی، از نیازهای اصلی صنایع دستی ایلام

آموزش و بازاریابی، از نیازهای اصلی صنایع دستی ایلام