مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 خرداد 1397 ساعت 14:112018-05-23بين الملل

رویکردهای کنونی دولت آمریکا جز بی ثباتی و تنش برای جهانیان به ارمغان نخواهد آورد


رویکردهای کنونی دولت آمریکا که ناقض حقوق بین الملل و قطعنامه های شورای امنیت و سازمان ملل است جز بی ثباتی و تنش برای جهانیان به ارمغان نخواهد آورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو،محمود حیدری سفیر جمهوری اسلامی ایران در سارایوو در دیدار با باقرعزت بگوویچ رییس شورای ریاست جمهوری بوسنی هرزگوین به تشریح مواضع کشورمان در خصوص خروج پیمان شکنانه دولت آمریکا از توافقنامه هسته ای پرداخت و اظهارداشت: استمرار پایبندی ایران به برجام مشروط به تعهد و توانمندی دیگر هم پیمانان در تامین منافع مشروع و قانونی ایران است.

حیدری با اشاره به اذعان مکرر آژانس بین المللی انرژی اتمی به التزام ایران به تعهداتش تصریح کرد: رویکردهای کنونی دولت آمریکا که ناقض حقوق بین الملل و قطعنامه های شورای امنیت و سازمان ملل است جز بی ثباتی و تنش برای جهانیان به ارمغان نخواهد آورد.

سفیر کشورمان با تبیین پیامدهای منفی انتقال سفارت آمریکا به بیت المقدس نیز یادآور شد: شهادت و جراحت هزاران فلسطینی بی گناه در هفته های گذشته از تبعات حمایت های ظالمانه و بی حد و حصر دولت آمریکا از رژیم صهیونیستی است.

عزت بگوویچ نیز در دیدار با سفیر کشورمان تاکید کرد: بوسنی هرزگوین به بیانیه نهم می موگرینی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا پیوسته و در حمایت از توافقنامه هست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویکردهای کنونی دولت آمریکا جز بی ثباتی و تنش برای جهانیان به ارمغان نخواهد آورد

رویکردهای کنونی دولت آمریکا جز بی ثباتی و تنش برای جهانیان به ارمغان نخواهد آورد