مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 خرداد 1397 ساعت 13:052018-05-23اجتماعي

غبار آسمان همدان را فرامی گیرد


کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان همدان از افزایش محسوس دمای هوای استان از هفته آینده خبر داد و گفت: طی امروز و فردا غبار رقیقی آسمان استان را فرامی گیرد.

- محمدحسن باقری شکیب در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه آسمان استان نیمه ابری همراه با وزش باد است، افزود: در بعدازظهر شاهد افزایش ابر همراه با رگبار باران، وقوع رعدوبرق و بارش تگرگ خواهیم بود.

وی ادامه داد: دمای هوای استان تا اواخر هفته یک تا دو درجه افرایش خواهد یافت.

این کارشناس پیش بینی هواشناسی استان همدان خاطرنشان کرد: از روز جمعه به تدریج بارش ها ضعیف تر شده به طوریکه برای هفته آینده بارش محسوسی در پیش نخواهیم داشت.

باقری شکیب با بیان اینکه دمای هوای همدان طی شبانه روز گذشته بین 8 و 20 درجه سانتیگراد در نوسان بوده است، تصریح کرد: بر اساس پیش بینی های فصلی بارش قابل ملاحظه ای در خردادماه نداریم و اکنون وارد فصل بدون بارش شده ایم.

وی بیان کرد: در شبانه روز گذشته شهرستان های اسدآباد و نهاوند با 25 درجه سانتیگراد بالای صفر گرم ترین و گل تپه با 7 درجه سانتیگراد بالای صفر خنک ترین نقاط استان به ثبت رسیده اند.

این کارشناس پیش بینی هواشناسی استان درباره میزان بارش ها در شبانه روز گذشته نیز گفت: شهرستان کبودراهنگ با 9 میلیمتر بارندگی رکورددار میزان بارش در استان بوده و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غبار آسمان همدان را فرامی گیرد

غبار آسمان همدان را فرامی گیرد