مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 خرداد 1397 ساعت 12:202018-05-23بين الملل

هشدار اتریش به آمریکا در ارتباط با تحریم های فرامرزی این کشور علیه ایران


وزیر امور خارجه اتریش به دولت آمریکا در ارتباط با تحریم های فرامرزی این کشور علیه ایران که منجر به نقض آشکار حقوق بین الملل می شود ، هشدار دارد .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ، کارین کنایزِل، و زیر خارجه اتریش به روزنامه آلمانی "ولت" گفت: اگر تحریمهایِ دوباره برقرار شده از سوی آمریکا علیه ایران ، در آینده فراتر از مرزهای آمریکا نیز معتبر باشند، این به معنایِ نقض آشکار حقوق بینالملل از سوی واشنگتن است.

وی تصریح کرد : تهدید آمریکا مبنی بر تحریم شرکتهایی که بخواهند بعد از خروج این کشور از قرارداد اتمی همچنان با ایران کار تجاری انجام دهند به راحتی قابل پذیرفتن نیست.

وزیر خارجه اتریش در ادامه افزود: اتحادیه اروپا باید به نقض حقوق بین الملل واکنش نشان دهد، همانگونه که در موارد دیگر انجام داده ایم.

وی که کارشناس شناخته شده خاور نزدیک است هشدار داد که بعد از خروج احتمالی شرکت های اروپایی از ایران ، چینی ها در ایران، تجارت اروپایی ها را برعهده خواهند گرفت.

کنایزِل که با مذاکره در مورد قرارداد جدید و اضافه کردن توافق هایِ دیگر به برجام مخالف است، در بخشی دیگر از صحبت های خود تصریح کرد : به قراردادها باید پایبند بود، ما هیچگاه این موضع را نداشتیم که باید پرونده قرارداد امضا شده سال 2015 را از نو باز کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار اتریش به آمریکا در ارتباط با تحریم های فرامرزی این کشور علیه ایران

هشدار اتریش به آمریکا در ارتباط با تحریم های فرامرزی این کشور علیه ایران