مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 خرداد 1397 ساعت 12:052018-05-23سياسي

دانشگاه ها استاد تمام ها را حفظ می کنند


وزیر علوم با اشاره به اینکه آیین نامه استخدامی اعضای هیات علمی، شرایط جذب یا بازنشسته شدن اساتید را اعلام کرده است، گفت: دانشگاه ها طبق بخشنامه ای که به آنها ابلاغ شده موظفند استاد تمام ها را حفظ کنند.

- منصور غلامی در حاشیه جلسه امروز هیات دولت در گفت وگو با ایسنا، درباره دلیل بازنشسته شدن دکتر صادق زیباکلام از دانشگاه تهران، اظهار کرد: من این موضوع را از دانشگاه تهران سئوال کردم و آنها گفتند زیباکلام هنوز بازنشسته نشده است بلکه لیستی از افراد واجد شرایط برای بازنشسته شدن تهیه شده است که اسم وی هم در آن لیست آمده است.

وی در پاسخ به این پرسش که زیباکلام دلیل بازنشسته شدنش را مطرح کردن دیدگاه هایش درباره علوم انسانی اسلامی مطرح کرده است، آیا این ادعا صحت دارد؟ بیان کرد: آیین نامه استخدامی اعضای هیات علمی که قانون بوده و لازم الاجراست، شرایط را مشخص کرده است.

در این آیین نامه شرایط اساتید نمونه هم مطرح شده است و بیان شده که این افراد می توانند بیش از آنچه قانون گفته در دانشگاه تدریس کنند.

البته این بدان معنا نیست که هیات علمی تا هر زمانی که خودش بخواهد یا دانشگاه بخواهد می تواند ادامه کار بدهد.

وزیر علوم خاطرنشان کرد: نکته دیگر این است که به تمام دانشگاه ها بخشنامه شده است که همه استاد تمام های خود را بعد از بازنشستگی در دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه ها استاد تمام ها را حفظ می کنند

دانشگاه ها استاد تمام ها را حفظ می کنند