مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 خرداد 1397 ساعت 12:002018-05-23سياسي

برگزاری 70 جلسه رسیدگی به پرونده متهمان در کرمان به صورت ویدئو کنفرانس


تاکنون 70 جلسه رسیدگی به پرونده متهمان از طریق ویدئو کنفرانس در استان برگزار شده است.

- رییس کل دادگستری استان کرمان گفت: تاکنون 70 جلسه رسیدگی به پرونده متهمان از طریق ویدئو کنفرانس در استان برگزار شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ، یدالله موحد در حاشیه جلسه رسیدگی به مشکلات زندانیان که به صورت ویدئو کنفرانس با زندان های سراسر استان برگزار شد، اظهار کرد: یکی از برنامه هایی که استان کرمان در سطح قوه قضاییه پیشگام است بحث برگزاری جلسات محاکمات به صورت الکترونیکی است که کمک شایان توجه ای در جهت تسریع در امر رسیدگی به پرونده ها داشته است.

وی عنوان کرد: با توجه به اینکه استان کرمان پهناورترین استان کشور است، بسیاری از جلسات با روساء ودادستان های استان و همچنین جلسات آموزشی به صورت ویدئو کنفرانس برگزار می شود که کمک قابل توجی در کاهش هزینه ها و صرفه جویی در وقت مسئولان قضایی و کارمندان داشته است.

رییس شورای قضایی استان کرمان بیان کرد: مسئولان عالی قضایی استان هر هفته به طور مستقیم با مدیران ارشد اداره کل زندان های استان و با مددجویان زندانی ارتباط ویدئو کنفرانسی برقرار کرده و به مشکلات مددجویان رسیدگی می کنند و تاکنون جمع قابل توجهی از زندانیان از این طریق آزاد شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری 70 جلسه رسیدگی به پرونده متهمان در کرمان به صورت ویدئو کنفرانس

برگزاری 70 جلسه رسیدگی به پرونده متهمان در کرمان به صورت ویدئو کنفرانس