مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 خرداد 1397 ساعت 12:002018-05-23سياسي

درهای کمیسیون ماده 5 را به روی خبرنگاران باز کنید!


عضو شورای شهر شیراز که معتقد است شفافیت نبودن فرایند تصمیم سازی کمیسیون ماده 5 استان فارس، حوزه باغ های این کلانشهر را تحت تاثیر قرار داده است، - عضو شورای شهر در نامه ای خطاب به استاندار فارس خواستار شد: درهای کمیسیون ماده 5 را به روی خبرنگاران باز کنید! عضو شورای شهر شیراز که معتقد است شفافیت نبودن فرایند تصمیم سازی کمیسیون ماده 5 استان فارس، حوزه باغ های این کلانشهر را تحت تاثیر قرار داده است، طی نامه ای خطاب به استاندار فارس خواستار باز شدن درهای این کمیسیون به روی خبرنگاران شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی و امور بین المللی شورای شهر شیراز، مهدی حاجتی در نامه ای خطاب به اسماعیل تبادار استاندار فارس خواستار شفاف سازی مصوبات کمیسیون ماده 5 شده است.

در بخشی از نامه این عضو شورای اسلامی شهر شیراز که برای انتشار در اختیار ایسنا قرار گرفت، آمده است؛ در سال های گذشته برخی مصوبات کمیسیون ماده 5 بر خلاف منافع مردم بوده و به ویژه حوزه باغ ها را تخت تاثیر قرار داده است .

حاجتی در نامه ی خود اشاره کرده است: آنچه منشا چنین مصوبات مخربی شده، عدم شفافیت فرآیند تصمیم گیری در آن کمیسیون است.

در این خصوص خواهشمند است دستور بفرمایید درهای این کمیسیون به روی خبرنگاران گشوده شده تا جامعه از تصمیمات مدیران در این کمیسیون اثرگذ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درهای کمیسیون ماده 5 را به روی خبرنگاران باز کنید!

درهای کمیسیون ماده 5 را به روی خبرنگاران باز کنید!