مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 خرداد 1397 ساعت 11:552018-05-23سياسي

ارایه درخواست اعاده دادرسی «محمد ثلاث» به دیوان عالی کشور


وکیل مدافع متهم پرونده حادثه خیابان پاسداران از ارایه درخواست اعاده دادرسی موکلش در روز گذشته به دیوان عالی کشور خبر داد.

- ارایه درخواست اعاده دادرسی محمد ثلاث به دیوان عالی کشور وکیل مدافع متهم پرونده حادثه خیابان پاسداران از ارایه درخواست اعاده دادرسی موکلش در روز گذشته به دیوان عالی کشور خبر داد.

زینب طاهری در گفت وگو با ایسنا، در رابطه با پرونده موکلش(محمد ثلاث)، اظهار کرد: روز گذشته (سه شنبه) درخواست اعاده دادرسی را در دیوان عالی کشور ثبت کردیم و دستور توقف را درخواست کردیم و با توجه به دلایل و مستنداتی که داشتیم امیدواریم رسیدگی شود.

وی افزود: روز شنبه هفته آینده شعبه رسیدگی کننده دیوان عالی کشور برای رسیدگی به درخواست اعاده دادرسی موکلم مشخص خواهد شد.

وکیل مدافع متهم پرونده حادثه خیابان پاسداران در 26 اردیبهشت ماه ، از ارایه درخواست اعاده دادرسی برای این پرونده خبر داده بود.

بر اساس این گزارش، روز 30 دی ماه سال 96 در تجمع تعدادی از دراویش گنابادی در خیابان پاسداران درگیری میان مامورین انتظامی و تجمع کنندگان به وجود آمد که طی آن محمد ثلاث با یک دستگاه اتوبوس 3 مامور نیروی انتظامی را به شهادت رساند که بعد از تشکیل پرونده در این رابطه و برگزاری جلسات رسیدگی دادگاه، رای دادگاه بدوی مبنی بر سه فقره قصاص بابت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارایه درخواست اعاده دادرسی «محمد ثلاث» به دیوان عالی کشور

ارایه درخواست اعاده دادرسی «محمد ثلاث» به دیوان عالی کشور