مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 خرداد 1397 ساعت 11:112018-05-23اجتماعي

عملیات اجرایی دیوار آب بند طرح توسعه حرم امام حسین(ع) به پایان رسید


مراسم پایان عملیات اجرایی دیوار آب بند طرح توسعه حرم امام حسین(ع) شب گذشته با حضور رییس ستاد بازسازی عتبات و جمعی از مسؤولان عراقی در کربلا برگزار شد.

- "، مراسم پایان عملیات حفاری و اجرای دیوار آب بند طرح توسعه حرم مطهر امام حسین(ع) شب گذشته با حضور حسن پلارک رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات، تولیت حرم مطهر حضرت امام حسین(ع) و جمعی از مقامات عراقی و ایرانی در کربلا برگزار شد.

در این مراسم رییس ستاد بازساری عتبات با اشاره به روند اجرای طرح توسعه حرم امام حسین(ع)، به پیشرفت این طرح و پایان عملیات دیوار آب بند اشاره شد.

وی با بیان اینکه خداوند عز و جل را شاکریم که بار دیگر توفیق حاصل شد در جوار بارگاه ملکوتی سیدالشهدا(ع) و در معیت همه خادمان و مجاوران آن حضرت شاهد پیشرفت دیگری در حوزه بازسازی و توسعه اعتاب مقدسه باشیم، اظهار داشت: پیشرفتی که با لطف خداوند متعال و به برکت اهل بیت(ع) و در سایه وحدت و مودت و همکاری صمیمانه برادران عزیز عراقی و ایرانی با درایت و مدیریت داهیانه برادر عزیز و ارجمندم آیت الله شیخ مهدی کربلایی تولیت شرعی حرم مطهر امام حسین(ع) بدست آمد.

پلارک با اشاره به اینکه پس از اجرای بیش از 150 پروژه بازسازی و توسعه در اعتاب مقدسه عراق و اجرای یکی از بزرگترین پروژه های معماری جهان اسلام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات اجرایی دیوار آب بند طرح توسعه حرم امام حسین(ع) به پایان رسید

عملیات اجرایی دیوار آب بند طرح توسعه حرم امام حسین(ع) به پایان رسید