مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 خرداد 1397 ساعت 11:062018-05-23اقتصادي

آمار انتقال مصدوم و بیمار توسط اورژانس هوایی در کشور از ابتدای آغاز طرح تحول سلامت


رییس اداره اورژانس هوایی کشور با اشاره به خرید 6 بالگرد جدید برای اورژانس هوایی گفت: تاکنون بیش از 20 هزار مصدوم و بیمار توسط اورژانس هوایی در کشور منتقل شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو"، محمد سرور در مورد امداد هوایی اورژانس کشور اظهار داشت: از ابتدای آغاز طرح تحول سلامت تا پایان سال گذشته، 7 هزار و 255 ماموریت توسط اورژانس هوایی انجام و 10 هزار و 620 بیمار و مصدوم به مراکز درمانی منتقل شده است.

وی با بیان اینکه تا قبل از آغاز طرح تحول سلامت، 5 پایگاه اورژانس هوایی در کشور وجود داشت، افزود: در حال حاضر 33 پایگاه اورژانس هوایی در کشور فعال است که در هفته آینده به 38 پایگاه افزایش می یابد.

رییس اداره اورژانس هوایی کشور گفت: 6 بالگرد جدید اورژانس هوایی خریداری و در برخی از مناطق کشور از جمله گناباد، تهران، کرج، ایرانشهر و سمنان مستقر می شوند همچنین بر اساس توافقات انجام شده 2 فروند بالگرد جدید دیگر خریداری شده که به زودی به ظرفیت کشور اضافه می شوند.

سرور به تشریح عملیات های اورژانس هوایی از آغاز طرح تحول سلامت تا کنون پرداخت و یادآور شد: 56 درصد از تعداد کل مصدومان و بیماران انتقال داده شده مربوط به حوادث ترافیکی و 25 درصد مربوط به حوادث غیرترافیکی بوده اند همچنین 10 درصد از ماموریت های اورژانس هوایی مربوط به انتقال ما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمار انتقال مصدوم و بیمار توسط اورژانس هوایی در کشور از ابتدای آغاز طرح تحول سلامت

آمار انتقال مصدوم و بیمار توسط اورژانس هوایی در کشور از ابتدای آغاز طرح تحول سلامت