مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 خرداد 1397 ساعت 10:512018-05-23دانش

بسته ویژه ماه رمضان به دانشجویان خوابگاهی علوم پزشکی مشهد تحویل داده می شود


مدیر دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در وعده افطار به جز غذای تدارک دیده شده، بسته ویژه ماه رمضان نیز به دانشجویان تحویل داده می شود و همچنین میوه یکی از برنامه هایی است که هر شب برنامه ریزی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، امیررضا صالح مقدم مدیر دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: روزانه بین 3 تا 4 هزار نفر وعده افطاری و 1500 تا 2 هزار نفر از دانشجویان وعده سحری در این دانشگاه دریافت می کنند.

صالح مقدم ادامه داد: طبق رایزنی های انجام شده با دانشجویان و شورای صنفی خوابگاه های دانشگاه علوم پزشکی مشهد که در آن دانشجویان تمایل خود را جهت دریافت وعده افطاری و سحری به صورت بسته بندی اعلام کرده بودند، این امر صورت گرفت.

مدیر دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیان کرد: در روز های عادی سال سه وعده غذایی صبحانه، ناهار و شام برای دانشجویان خوابگاهی و وعده ناهار برای کلیه دانشجویانی که تقاضا دارند برنامه ریزی می شود، اما در ماه مبارک رمضان وعده افطار برای کلیه دانشجویان متقاضی و وعده افطار و سحر برای دانشجویان خوابگاهی در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: در وعده افطار به جز غذای تدارک دیده شده، بسته ویژه ماه رمضان نیز به دانشجویان تحویل داده می شود و همچنین میوه یکی از برنامه هایی است که هر شب برنامه ریزی شده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسته ویژه ماه رمضان به دانشجویان خوابگاهی علوم پزشکی مشهد تحویل داده می شود

بسته ویژه ماه رمضان به دانشجویان خوابگاهی علوم پزشکی مشهد تحویل داده می شود