مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 خرداد 1397 ساعت 10:502018-05-23اقتصادي

کلاهبرداری با تندیس و برند!


معاون سازمان توسعه تجارت نسبت به سودجویی های برخی مجموعه ها در راستای تندیس­ فروشی به نام «برند» هشدار داد و اعلام کرد که هیچ مرجعی جز سازمان توسعه تجارت ایران متولی قانونی انتخاب برند ملی نیست.

- معاون سازمان توسعه تجارت نسبت به سودجویی های برخی مجموعه ها در راستای تندیس­ فروشی به نام برند هشدار داد و اعلام کرد که هیچ مرجعی جز سازمان توسعه تجارت ایران متولی قانونی انتخاب برند ملی نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدرضا مودودی اعلام کرد که مجموعه ­های غیرقانونی متعددی به صورت قارچ گونه در بخش هایی از کشور پیدا می شوند که با فرصت طلبی و با هدف سودجویی و بکارگیری ابزارهای تبلیغاتی گسترده، سعی می ­کنند با عناوین مختلف و اعطای انواع تندیس ها در سایه دعوت از برخی مدیران ارشد و مقامات بلندپایه کشور، بخش تولیدی و خدماتی کشور را متقاعد کنند که در ازای پرداخت مبلغی قابل ملاحظه از یک جشنواره غیرقانونی، تندیس برند برتر یا حتی برند ملی دریافت کنند که در واقع شرکت هایی که فریب این مجموعه های سودجو را می خورند، جز تندیسی بی ارزش که به قیمتی گزاف خریداری شده و هیچ پشتوانه قانونی ندارد، چیز دیگری حاصل نکرده اند.

وی با اشاره به مفاد قانونی و مصوبات هیأت وزیران یادآور شد: شرکت های علاقمند کافی است که از این مجموعه ها، مستندات قانونی بخواهند و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداری با تندیس و برند!

کلاهبرداری با تندیس و برند!