مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 خرداد 1397 ساعت 10:462018-05-23پزشكي

متخصص تغذیه مطرح کرد خواص عجیب باقالا/ لک های پوستی را با این گیاه از بین ببرید


یک متخصص تغذیه با بیان اینکه از باقلا برای شادابی پوست استفاده می شود گفت: می توان برای درمان لک های پوست نیز از این گیاه استفاده کرد.

- خواص عجیب باقالا/ لک های پوستی را با این گیاه از بین ببرید یک متخصص تغذیه با بیان اینکه از باقلا برای شادابی پوست استفاده می شود گفت: می توان برای درمان لک های پوست نیز از این گیاه استفاده کرد.

محمد آذرفر متخصص تغذیه و رژیم درمانی در گفت وگو با خبرنگار سلامت " درخصوص خواص باقالا توضیح داد: باقلا در درمان کم خونی موثر بوده، علاوه بر این حاوی مقدار قابل توجهی ویتامین های آ ، ب و ث است و حتی این گیاه دارای مقدار قابل توجهی آهن، آهک و فسفر نیز هست.

وی با بیان اینکه جالب است بدانید باقلای خشک شده در مقایسه با باقلای تازه، خواص بیشتری دارد ولی ویتامین ث آن کمتر است گفت: برای درمان کم خونی مصرف باقلا موثر است اما اگر فرد نسبت به باقلا حساسیت داشته باشد اثر عکس داشته و سریعا دچار کم خونی می شود و اگر مورد درمان قرار نگیرد، احتمال مرگ او وجود دارد.

این متخصص تغذیه افزود: در درمان لک های پوست نیز می توان از این گیاه استفاده کرد به این صورت که آن را ابتدا بپزید و سپس به صورت له روی پوست قرار دهید همچنین برای درمان نقرس، 40 گرم از این گیاه را در یک لیتر آب بجوشانید و در میان وعده ها یک فنجان بنوشید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متخصص تغذیه مطرح کرد خواص عجیب باقالا/ لک های پوستی را با این گیاه از بین ببرید

متخصص تغذیه مطرح کرد خواص عجیب باقالا/ لک های پوستی را با این گیاه از بین ببرید