مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 خرداد 1397 ساعت 10:052018-05-23بين الملل

افشای حضور فرماندهان نیروی هوایی کشورهای عربی در کنفرانسی در اسراییل


رادیو رژیم صهیونیستی از حضور شماری از فرماندهان نیروی هوایی کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس و اردن با همتایان صهیونیست خود در نشستی در شهر هرتزلیا پرده برداشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه فرامنطقه ای القدس العربی به نقل از رادیو رژیم صهیونیستی، فرماندهان نیروی هوایی کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس به همراه اردن در نشستی که به دعوت نیروی هوایی رژیم صهیونیستی در شهر هرتزلیا برگزار شد، شرکت کردند.

این افشاگری به صورت زنده و ظاهرا بدون هماهنگی انجام گرفته است به نحوی که مجری رادیو با قطع کردن سخنان همکارش به وی گوشزد کرد، نظارت نظامی اجازه انتشار چنین اطلاعاتی را نمی دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازرسانه ها، بعد از آن این مجری از ارائه اطلاعات بیشتر امتناع کرده وبه مسایل دیگری پرداخت.

در این حال یک روزنامه نگار صهیونیست دیگر اعلام کرد که شماری از نظامیان عرب از اردن و شورای همکاری خلیج فارس را در کنفرانس هرتزلیا مشاهده کرده است.

پیش از این نیز اخباری منتشر شده بود مبنی بر اینکه نیروی هوایی امارات در رزمایش های مشترک با اسراییل و آمریکا حضور داشته است.

ظاهرا آمیکام نورکین"، فرمانده نیروی هوایی رژیم صهیونیستی در جمع این فرماندهان خبر از استفاده از جنگنده های اف 35 در تجاوز به حریم هوایی سوریه داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افشای حضور فرماندهان نیروی هوایی کشورهای عربی در کنفرانسی در اسراییل

افشای حضور فرماندهان نیروی هوایی کشورهای عربی در کنفرانسی در اسراییل