مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 خرداد 1397 ساعت 09:352018-05-23پزشكي

توسعه آموزش مجازی جهت تحقق اجتماعی شدن سلامت در گیلان


رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان توسعه آموزش مجازی برای عموم مردم را جهت تحقق اجتماعی شدن سلامت، ضروری دانست و گفت: آموزش مجازی علاوه بر حوزه معاونت آموزشی، - باید در همه سطوح دانشگاه از جمله برای مدیران و کارکنان نیز اجرایی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر یوسف زاده چابک در شصت و نهمین جلسه راهبردی دانشگاه علوم پزشکی گیلان ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: راه اندازی دانشکده مجازی برای توسعه آموزش در حوزه سلامت، یکی از اهداف دانشگاه علوم پزشکی گیلان است و در این زمینه، ساختاری که امروز برای تشکیل دانشکده مجازی ترسیم شده است، نشان دهنده رشد و پیشرفت در این حوزه است.

وی توسعه آموزش مجازی برای عموم مردم را جهت تحقق اجتماعی شدن سلامت، ضروری دانست و گفت: آموزش مجازی علاوه بر حوزه معاونت آموزشی، باید در همه سطوح دانشگاه از جمله برای مدیران و کارکنان نیز اجرایی شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان، از طراحی و تولید نرم افزاری برای استفاده در کانون های سلامت محله خبر داد و افزود: این نرم افزار،شامل بررسی سن و وضعیت جسمی هر خانواده که امکان ثبت این بررسی ها در آن وجود دارد.

یوسف زاده این اقدام را، گامی مهم به سوی استفاده از ظرفیت فناوری اطلاعات در حوزه سلامت برشمرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه آموزش مجازی جهت تحقق اجتماعی شدن سلامت در گیلان

توسعه آموزش مجازی جهت تحقق اجتماعی شدن سلامت در گیلان