مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 خرداد 1397 ساعت 09:012018-05-23حوادث

فارس گزارش می دهد کرمانشاه بعد از زلزله به روایت سردار قاسمی


سردار سعید قاسمی چند ماهی است که در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه حضور دارد و به عشق بچه های لشگر27 هر 27 روز یک واحد مسکونی جدید به مردم زلزله زده تحویل می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از سرپل ذهاب، وقوع زلزله 7.

3 ریشتری در تاریخ 21 آبان ماه سال 96 در استان کرمانشاه ویرانی های گسترده ای در هفت شهر و بیش از یک هزار و 900 روستا رقم زد و صدها نفر کشته و چندین هزار نفر زخمی شدند.

علاوه بر تخریب و وقوع خسارت های مالی، تبعات روانی و آوارگی ساکنان مناطق زلزله زده نیز پیامدهای ناگواری است که ادامه دارد که هم وطنان مهربان و مسؤولان دلسوز از همان لحظات نخست به صورت شبانه روز برای کاهش بار سنگین مشکلات و غم ناشی از وقوع این زلزله مخرب، در کنار زلزله زدگان بودند و تاکنون نیز این حضور ادامه یافته است.

براساس گزارش فارس، گرم شدن هوا در مناطق زلزله زده و احتمال بروز مشکلات بهداشتی و شیوع بیماری موجب ایجاد نگرانی هایی شده است که ، منتشر کرد.

سردار سعید قاسمی چند ماهی است که در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه حضور دارد و به عشق بچه های لشگر27 هر 27 روز یک واحد مسکونی جدید به مردم زلزله زده تحویل می دهد که خبرنگار فارس در کرمانشاه با این جهادگر و یادگار هشت سال دفاع مقدس که با مشکلات این منطقه آشنا است، به گفت و گوی تفصیلی پرداخته است که در ذیل می خوانید: فارس: و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس گزارش می دهد کرمانشاه بعد از زلزله به روایت سردار قاسمی

فارس گزارش می دهد کرمانشاه بعد از زلزله به روایت سردار قاسمی