مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 خرداد 1397 ساعت 05:012018-05-23بين الملل

یادداشت/ حسین کنعانی مقدم این گوی و این میدان !


سران متوهم آمریکایی بدانند که خطوط قرمز نظام در مؤلفه های منطقه ای و نظامی، به هیچ وجه قابل مذاکره و مصالحه نیست و با مقاومت و اتحاد ملی در برابر این دور از زیاده خواهی های کاخ سفید، - بینی آن ها مثل همیشه به خاک مالیده خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های " روزنامه حمایت در یادداشتی از حسین کنعانی مقدم نوشت: سخنرانی روز دوشنبه مایک پمپئو ، وزیر خارجه جنجالی آمریکا در بنیاد هریتج برای اعلام راهبرد جدید کاخ سفید در قبال جمهوری اسلامی، بیش از آنکه تشریح مبانی و جزییات به اصطلاح استراتژی نوین واشنگتن در برابر ایران را در بر داشته باشد، رنگ و بوی یک بیانیه خوانی تکراری و ملال آور را داشت.

وزیر خارجه آمریکا در تمام مدتی که مشغول نطق بود، تلاش می کرد تا باج خواهی دولت ترامپ که به روش های گانگستری شباهت داشت را با ژست دیپلماتیک بزک کرده و وانمود کند که استراتژی جدید، راهکاری بی بدیل در راستای حفظ امنیت آمریکا و جهان است.

این در حالی است که پمپئو رییس سابق سازمان سیا، تنها شروط قلدرمآبانه و البته نخ نما شده ای را برای مذاکره جدید و عادی سازی پرونده ایران مطرح کرد که در عمر 40 ساله انقلاب اسلامی، بارها از تریبون های رسمی رؤسای جمهور آمریکا شنیده شده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادداشت/ حسین کنعانی مقدم این گوی و این میدان !

یادداشت/ حسین کنعانی مقدم این گوی و این میدان !