مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 خرداد 1397 ساعت 22:062018-05-22سياسي

بفرمایید متن توافقنامه ایران و امریکا را امضا کنید!


وزیر خارجه امریکا ضمن دهها تهدید و تهمت ودروغ به جمهوری اسلامی 12مطالبه را ازایران طرح کرد که بعضاً واقعیت هم ندارد،اما به فرض صحت نیز 90درصد آن هیچ ربطی به امریکا ندارد، - اما فرض محال که محال نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو"، عبدالله گنجی در یادداشت روزنامه جوان نوشت: وزیر خارجه امریکا ضمن دهها تهدید و تهمت و دروغ به جمهوری اسلامی 12 مطالبه را از ایران طرح کرد که بعضاً واقعیت هم ندارد، اما به فرض صحت نیز 90 درصد آن هیچ ربطی به امریکا ندارد، اما فرض محال که محال نیست.

فرض کنیم ایران و امریکا بر سر میز مذاکره نشسته اند و 12 مطالبه امریکا را روی میز گذاشته اند و قرار است با هم تفاهم کنند.

ایران در قبال پذیرش 12 شرط از امریکا چه می خواهد؟ ممکن است گفته شود رفع همه تحریم ها و.

اما پذیرش آن 12شرط به معنی تسلیم کامل ایران و بازگشت به شرایط بدتر از روزهای بعد از مرداد 1332 است اما بالاخره مذاکره یعنی معامله.

آیا ایران می تواند ضمن پذیرش شروط امریکا عین همین شروط را از امریکا مطالبه کند و دو طرف مثل هم شروط را بپذیرند و به آن عمل نمایند؟ تا هم عدالت و هم احترام متقابل رعایت شده باشد؟ با این مقدمه می توان توافقنامه فرضی دوجانبه را با استناد به مطالبات پمپئو اینگونه نوشت و به امضای دو طرف رساند: 1- ایران و امریکا هر دو متعهد می گردن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بفرمایید متن توافقنامه ایران و امریکا را امضا کنید!

بفرمایید متن توافقنامه ایران و امریکا را امضا کنید!