مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 خرداد 1397 ساعت 20:462018-05-22بين الملل

ترامپ از احتمال لغو یا تأخیر دیدار با رهبر کره شمالی خبر داد


ترامپ از احتمال لغو یا تأخیر دیدار با رهبر کره شمالی خبر داد - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا در حاشیه دیدار با مون جائه این رییس جمهور کره جنوبی، از احتمال لغو یا به تأخیر افتادن دیدارش با کیم جونگ اون رهبر کره شمالی خبر داد.

رهبر کره شمالی جمعه 17 اردیبهشت در اقدامی تاریخی، با گذشتن از مرز دو کره، وارد خاک همسایه جنوبی شد و با مون جائه این دیدار کرد؛ پس از آن دیدار، با توجه به قبول درخواست ترامپ برای دیدار با رهبر کره، گمانه زنی ها در خصوص محل دیدار کیم و ترامپ آغاز شد.

چندی پیش ترامپ در توییتر خود نوشت که 12 ژوئن (22 خرداد) در سنگاپور با رهبر کره شمالی دیدار می کند.

چهارشنبه هفته گذشته اما، کره شمالی به اقدامات غیرسازنده آمریکایی ها و برگزاری مانور مشترک آمریکا و کره جنوبی، مذاکرات سطح بالای مقامات دولت دو کره را لغو کرد.

امروز هم، با آنکه خبرنگارانی از بسیاری از کشورها را برای بازدید از مراحل تخریب سایت آزمایش های اتمی کره شمالی وارد این کشور شدند، خبرنگاران کره جنوبی اجازه ورود پیدا نکردند.

با این اقدام پیونگ یانگ، احتمال لغو دیدار کیم و ترامپ در سنگاپور تقویت شد و آمریکایی ها حالا برای پیش دستی کردن، از احتمال لغو یا تأخیر سخن می گویند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترامپ از احتمال لغو یا تأخیر دیدار با رهبر کره شمالی خبر داد

ترامپ از احتمال لغو یا تأخیر دیدار با رهبر کره شمالی خبر داد