مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 خرداد 1397 ساعت 16:452018-05-22سياسي

شمخانی: عصبانیت آمریکا قابل درک است


نقش تاثیرگذار ایران، اصلی ترین عامل جلوگیری از توسعه قلمرو داعش در عراق، سوریه، لبنان و حتی اروپا بوده و عصبانیت آمریکا و هم پیمانان این کشور که ایجاد کننده و حامی اصلی تروریسم تکفیری بوده اند و ناکام نهایی این میدان هستند قابل درک است.

- علی شمخانی گفت: نقش تاثیرگذار ایران، اصلی ترین عامل جلوگیری از توسعه قلمرو داعش در عراق، سوریه، لبنان و حتی اروپا بوده و عصبانیت آمریکا و هم پیمانان این کشور که ایجاد کننده و حامی اصلی تروریسم تکفیری بوده اند و ناکام نهایی این میدان هستند قابل درک است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دریابان علی شمخانی نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی عصر امروز در سی امین محفل انس پیشکسوتان جهاد و شهادت در مسجد ولی عصر(عج) تهران گفت: شیوه بسیج و به کارگیری مجموعه ظرفیت های مردمی و استعدادهای کشور بر اساس آموزه های دفاع مقدس همواره می تواند گره گشای بسیاری از مشکلات کشور باشد.

شمخانی در این مراسم که به مناسبت سوم خردادماه روز ملی ایثار، مقاومت و پیروزی و با حضور گسترده جمع کثیری از فرماندهان ارشد دفاع مقدس برگزار شد، حماسه آزادسازی خرمشهر را نماد جاودان پیروزی اراده ملت سلحشور ایران در برابر تجاوزکاران و زور گویان عنوان کرد و اظهار داشت: اگر هنوز افکار پوسیده ای در برخی کشورها وجود دارد که تم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شمخانی: عصبانیت آمریکا قابل درک است

شمخانی: عصبانیت آمریکا قابل درک است