مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 خرداد 1397 ساعت 15:202018-05-22سياسي

مرعشی: پشیمان نیستم


گفت وگو با سیاستمدار خوش لهجه کرمانی، کار راحتی نیست؛ هم سؤال ها و هم سیاست را ساده می کند و به آن جواب می دهد و معتقد است برخی راه حل ها و البته برخی صورت مسأله ها خیلی سهل و ممتنع است.

- با این همه، وضعیت امروز ایران را پیچیده تر و دشوارتر از آن می داند که کنار گود نشست و به دولت فشار آورد که چنین و چنان کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ایران در ادامه نوشت: حسین مرعشی سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی که به سبب قرابت سببی اش با آیت الله هاشمی رفسنجانی، سیاست آموخته تر از همترازان خودش است و از نزدیک با مسائل ریز و درشت دولت سازندگی و اصلاحات مواجهه داشته تأکید دارد که امروز، روز پشتیبانی از دولت و آقای روحانی است.

درباره دونالد ترامپ، رییس جمهوری تاجرمسلک امریکا هم دیدگاه های قابل تأملی دارد و در عین حال از نمایندگان مجلسی که پرچم امریکا را آتش زدند، می پرسد چرا به جای پرچم امریکا، عکس ترامپ را آتش نزدند تا هم اعتراضشان را نشان دهند و هم مردم امریکا را که با رییس جمهوری شان همراه نیستند علیه خود نشورانند؟ مشروح این گفت و گو را در زیر می خوانید: یک سال از انتخابات ریاست جمهوری دوره دوازدهم گذشته است؛ اگر چه دولت دوم آقای روحانی مرداد ماه مستقر شد و هنوز یک سال از استقرار دولت دوازدهم نگذشته است، میزان پایبندی رییس جمهوری به وعده هایش را چگو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرعشی: پشیمان نیستم

مرعشی: پشیمان نیستم