مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 خرداد 1397 ساعت 14:562018-05-22اقتصادي

نیمی از جمعیت پیشوا افغانستانی هستند


پیشوا دارای جمعیت ایرانی حدود 90 هزار نفر است و به همین میزان جمعیت افغانستانی دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پیشوا، محمدکرم محمدی ظهر امروز در دیدار با معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی تبلیغات اسلامی استان تهران، عملکرد اداره تبلیغات اسلامی پیشوا را مثبت عنوان و اظهار کرد: رییس این اداره در  تعامل با ادارات و با توجه به بضاعت مجموعه نمره قابل قبولی را دارد.

وی تصریح کرد: پیشوا با جمعیت ایرانی حدود 90 هزار نفر و به همین میزان جمعیت افغانستانی، به دلیل مسکن مهر و پایین بودن نرخ اجاره یکی از شهرستان های مهاجرپذیر استان تهران است و عموماً بیشتر کسانی که به این منطقه مهاجرت می کنند در دیگر نقاط کشور آسیب دیده اند.

فرماندار پیشوا بیان کرد: یکی از مشکلات در حال حاضر کشور، آسیب دیدن سرمایه های اجتماعی است و همین مسئله از دغدغه های رهبری، رؤسای سه قوه و همه دلسوزان نظام است، البته امیدواری های زیادی نیز در کشور وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: این شهرستان مزین به بارگاه ملکوتی امامزاده واجب التعظیم حضرت امامزاده جعفر (ع)  بوده که منشأ برکاتی برای این منطقه است و از قدیم نیز با موقوفه  مشکلاتی را داشته است.

محمدی ادامه داد: شهرستان پیشوا از قدیم به عنوان یکی از مراکز قمه زنی مطرح بوده است اما این مسئله با تلاش اداره تبلیغات اسلامی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیمی از جمعیت پیشوا افغانستانی هستند

نیمی از جمعیت پیشوا افغانستانی هستند