مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 خرداد 1397 ساعت 13:562018-05-22دانش

5 رشته دکتری در پردیس علوم و تحقیقات تبریز راه اندازی می شود


سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی مجوز راه اندازی پردیس علوم و تحقیقات آذربایجان شرقی واحد تبریز با اختصاص 5 رشته دکتری را صادر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، عزیز جوانپوررییس دانشگاه ازاد تبریز در جلسه شورای دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز گفت: علوم قرآن و حدیث، مدیریت آموزش عالی، مشاوره، مهندسی پزشکی بیومکانیک و مهندسی عمران حمل و نقل، 5 رشته پردیس علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی در واحد تبریز است که امسال در مقطع دکتری دانشجو می پذیرد.

در آینده نزدیک رشته های ارشد نیز اضافه خواهد شد.

عزیزجوانپور با توجه به سالروز راه اندازی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دیروزسی و ششمین سالگرد راه اندازی دانشگاه آزاد اسلامی بوده که از بدو راه اندازی منشأ خیر و برکت برای نظام جمهوری اسلامی شده است.

اکنون دانشگاه آزاد اسلامی با گذشت 36 سال از راه اندازی، از نوپایی خارج شده و باید بهره وری و تاثیرگذاری آن را در عرصه های ملی و بین المللی را افزایش داد.

رییس دانشگاه ازاد تبریز با توجه به پتانسیل های موجود در واحد تبریز، افزود: با توجه به پتانسیل ها و توانمندی های دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز، مسئولیت آن در قبال جامعه سنگین تر شده و نقش آفرینی اش باید بیش از پیش باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 رشته دکتری در پردیس علوم و تحقیقات تبریز راه اندازی می شود

5 رشته دکتری در پردیس علوم و تحقیقات تبریز راه اندازی می شود