مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 خرداد 1397 ساعت 13:562018-05-22سياسي

پخش 2 هزار دقیقه ویژه برنامه رادیویی به مناسبت آزادسازی خرمهشر


به مناسبت فرار رسیدن روز سوم خرداد، سالروز آزاد سازی خرمهشر شبکه های رادیویی با تولید و پخش یکصد عنوان ویژه برنامه، به بیان اهمیت و جایگاه ویژه این رویداد در تاریخ انقلاب شکوهمند اسلامی ایران می پردازند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس"، همزمان با سالروز آزاد سازی خرمهشر و روز مقاومت،پیروزی و ایثار، شبکه های مختلف رادیویی با پخش گفتگو ،نمایش،بیان خاطرات رزمندگان در آن دوران،بررسی قدرت دفاعی و نظامی کشور به مناسبت سوم خرداد،موسیقی های حماسی و موضوعات متنوع دیگر مخاطبان را همراه می سازند.

بر این اساس گزیده برنامه های این روز که توسط شبکه های رادیویی به روی آنتن می روند به شرح ذیل است: رادیو ایران برنامه فتح نامه خرمشهر ساعت 11:15 سوم خرداد با موضوع پاسداشت روز فتح خرمشهر - یادآوری اهمیت این فتح و ایجاد فضای جشن و شادمانی به مناسبت این روز و همچنین برنامه پلاک هشت که از ساعت 13:30 دوم خرداد و با موضوع بررسی ابعاد واقعه فتح خرمشهر از رادیو ایران به روی آنتن می رود.

رادیو فرهنگ برنامه صبح به وقت فرهنگ ساعت 10:30 سوم خرداد با رویکرد فرهنگی مرتبط با موضوع آزادسازی خرمشهر و برنامه رادیو کتاب که ساعت 19:30 همان روز با موضوع بررسی تازه های نشر در حوزه دفاع مقدس و سوم خرداد از این شبکه پخش می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پخش 2 هزار دقیقه ویژه برنامه رادیویی به مناسبت آزادسازی خرمهشر

پخش 2 هزار دقیقه ویژه برنامه رادیویی به مناسبت آزادسازی خرمهشر