مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 خرداد 1397 ساعت 13:512018-05-22سياسي

دانشگاه آزاد گچساران از 413 نفر از فرزندان ایثارگران حمایت می کند


این واحد دانشگاهی در حدود 413 نفر از ایثارگران و فرزندان آن ها را تحت پوشش قرار داده و برنامه هایی از جمله برگزاری کلاس های تقویتی، - مشاوره آموزشی دستور کار خود قرار داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، اسدالله ملک زاده رییس دانشگاه آزاد گچساران با تاکید بر تقویت روحیه ایثار و استکبارستیزی در جوانان ایران اسلامی بیان کرد: رزمندگان اسلام با وحدت و همدلی، ولایت مداری، ایمان و پیروی از مکتب عاشورا حماسه فتح خرمشهر را رقم زدند و لازم است که اکنون این فرهنگ را حفظ کنیم و زیر پرچم مقام ولایت برای سربلندی و سرافرازی نظام اسلامی گام هایی موثری برداریم آن را در عمل نشان دهیم.

اسدالله ملک زاده مطرح کرد: آزادسازی شهر خرمشهر را یکی از استثنایی ترین عملیات های مشترک سپاه سرافراز اسلام و ارتش سلحشور جمهوری اسلامی ایران است که از نظر استراتژیک در آن برهه از زمان اهمیت فراوانی داشت و بخش مهمی از میهن اسلامی را آزاد و بخش های دیگری را نیز از تیررس مستقیم دشمن آزاد کرد و همه جهانیان را از این عملیات منحصربفرد که با ایثار و جانفشانی و امداد های خداوند بزرگ تحقق یافت متحیر کرد.

رییس دانشگاه آزاد گچساران تجلیل از حماسه سازان دفاع مقدس و مدافع حرم را بزرگداشت مقام ایثار و از خود گذشتگی دانست و تصریح کرد: اگر اکنون امنیت و آسایش ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه آزاد گچساران از 413 نفر از فرزندان ایثارگران حمایت می کند

دانشگاه آزاد گچساران از 413 نفر از فرزندان ایثارگران حمایت می کند