مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 خرداد 1397 ساعت 13:412018-05-22دانش

محققان شرکت های فناور مشمول حق بیمه بیکاری شدند


با تلاش پارک فناوری پردیس و وزارتخانه های تعاون، کار و رفاه اجتماعی و علوم، تحقیقات و فناوری، شرکت های مستقر در پارک های علم و فناوری مشمول مزایای بیمه بیکاری شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با پیگیری های حقوقی پارک فناوری پردیس جلسه تصمیم گیری کارگروه کمیته ستادی وزارتخانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی تشکیل و در آن در خصوص رفع مشکل پرداخت بیمه بیکاری کارکنان شرکت های عضو این پارک بحث و تبادل نظر شد.

در این جلسه مقرر شد از طریق سازمان تامین اجتماعی طی نامه ای به ادارات کل تامین اجتماعی استان ها و شهرستان ها ابلاغ شود که افراد شاغل در واحد های فناور این پارک با مراجعه به اداره تامین اجتماعی می توانند از مزایای بیمه بیکاری استفاده کنند.

بر اساس ماده 9 قانون حمایت از شرکت های دانش بنیان کارکنان شاغل در پارک های علم و فناوری مشمول استفاده از مزایای بیمه بیکاری هستند و کارکنان شرکت های مستقر در این پارک ها با در نظر گرفتن پرداخت 3 درصد حق بیمه بیکاری توسط کارفرما، می توانند از این مزایا بهره مند شوند.

بنابراین، کارکنان شاغل در شرکت های مستقر در پارک فناوری پردیس و پارک های علم و فناوری سراسر کشور که نسبت به پرداخت سهم بیمه بیکاری به سازمان تأمین اجتماعی اقدام کرده و این حق پرداخت را متوقف نکرده اند، می توانند از م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محققان شرکت های فناور مشمول حق بیمه بیکاری شدند

محققان شرکت های فناور مشمول حق بیمه بیکاری شدند