مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 خرداد 1397 ساعت 13:052018-05-22حوادث

آذربایجان شرقی، از نظر مصرف مواد مخدر در جایگاه بیست و هشتم کشوری قرار دارد


این استان، از نظر مصرف مواد مخدر و آثار سوء ناشی از آن در جایگاه بیست و هشتم کشوری قرار دارد.

- استاندار آذربایجان شرقی گفت: این استان، از نظر مصرف مواد مخدر و آثار سوء ناشی از آن در جایگاه بیست و هشتم کشوری قرار دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجید خدابخش در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر آذربایجان شرقی با بیان این مطلب اظهار کرد: با توجه به درگیر شدن زنان و افراد با سنین پایین با مواد مخدر، با وجود قرار داشتن استان در جایگاه مناسب کشوری، باید بیش از پیش با اعتیاد به عنوان یکی از آسیب های اجتماعی اصلی مبارزه کنیم.

وی در ادامه با تأکید بر این که هیچ قشری از گرفتاری در دام اعتیاد مصون نیست، افزود: فارغ از جناح و اعتقاد، مبارزه با مواد مخدر، وظیفه‎ی همه‎ی ما است، بحث مزمن مواد مخدر در اکثر کشورها مطرح است، اما تولیدکنندگان، بحث مواد مخدر را در جمهوری اسلامی ایران سیاسی کرده‎اند، آنان با اهدافی فراتر از اهداف اقتصادی، سعی در از بین بردن اراده‎ی جوانان دارند و تعداد شهدای مبارزه با مواد مخدر در کشور نیز نشانگر این نکته است.

وی مرکز ماده 16 تبریز را یکی از خلاقیت‎های دبیرخانه مبارزه با مواد مخدر دانست و گفت: آذربایجان شرقی جزو اولویت‎های ستاد مبارزه با مواد مخدر برای اختصاص اعتبار به منظور ساخت مرکز ماده 16 نبود و این اعتبار فقط به اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آذربایجان شرقی، از نظر مصرف مواد مخدر در جایگاه بیست و هشتم کشوری قرار دارد

آذربایجان شرقی، از نظر مصرف مواد مخدر در جایگاه بیست و هشتم کشوری قرار دارد