مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 خرداد 1397 ساعت 11:412018-05-22سياسي

جزییات دوره جدید ثبت نام خبرنگاران افتخاری راهیان نور


روابط عمومی و امور بین الملل ستاد مرکزی راهیان نور کشور از آغاز ثبت نام جهاد رسانه ای راهیان نور ویژه راهیان نور غرب و شمال غرب کشور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، همزمان با ثبت نام سراسری خادمین شهدا ویژه راهیان نور غرب و شمال غرب کشور، ثبت نام جهاد رسانه ای راهیان نور از سوم تا دهم خردادماه 97 در پایگاه اینترنتی خادمین شهدا به نشانیwww.

khademin.

koolebar.

ir و در بخش تخصصی رسانه آغاز می شود.

خبرنگاران و اصحاب رسانه پس از ثبت نام و طی مراحل گزینش توسط مراکز استانی خادمین شهدا و تایید جهاد رسانه ای به کسوت خادمی شهدا نائل شده و در ایام اوج راهیان نور غرب و شمال غرب کشور (مرداد و شهریور امسال) در یادمان های دفاع مقدس استان های آذربایجان غربی، کردستان، کرمانشاه و ایلام بکارگیری خواهند شد.

روابط عمومی و امور بین الملل ستاد مرکزی راهیان نور کشور طی اطلاعیه ای اعلام کرده است که با توجه به محدود بودن ظرفیت بکارگیری خادمین رسانه ای راهیان نور، اولویت با خادمینی است که آشنایی اولیه با رسانه و فنون خبرنگاری از جمله مصاحبه، خبرنویسی، گزارشگری، نویسندگی، تدوین و گرافیک، تصویربرداری، مستند سازی و فیلم کوتاه آشنایی و سابقه و رزومه کاری داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات دوره جدید ثبت نام خبرنگاران افتخاری راهیان نور

جزییات دوره جدید ثبت نام خبرنگاران افتخاری راهیان نور