مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 خرداد 1397 ساعت 10:562018-05-22سياسي

افتتاح کارخانه تولید سلول بنیادی، حرکت در مرز علم و تبدیل آن به فناوری بود


هفته گذشته کارخانه تولید سلول های بنیادی افتتاح شد که این حرکت در مرز علم و تبدیل آن به فناوری و سپس تجاری سازی با استاندارد های بین المللی نشان داد توان انجام کار های بزرگ را داریم و انسان توسعه یافته می تواند کار را به نتیجه برساند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حمیدرضا طیبی امروز در آیین رونمایی از برنامه نظام سنجش شایستگی های حرفه ای مدیران مدارس که در اردوگاه شهید باهنر برگزار شد، با اشاره به اهمیت نظام تعلیم و تربیت، اظهار کرد: عوامل اساسی پیشرفت هر کشور ابتدا توسعه آموزشی و سپس توسعه علمی و فناورانه و توسعه فرهنگی است.

وی افزود: انسانی که واجد همه خصیصه های خوب اخلاقی باشد، علم را محترم بشمارد، کار و تلاش را اصل بداند و رعایت قانون را محترم بشمارد، انسانی توسعه یافته است.

اگر این انسان را تربیت کردیم، توسعه فرهنگی و علمی و فناورانه هم به دنبال آن اتفاق می افتد و کشور به اهداف پیشرفت خود می رسد.

رییس جهاد دانشگاهی با بیان اینکه در این میان بزرگترین نقش را آموزش و پرورش دارد، اظهار کرد: امروز در دنیا منابع طبیعی را ثروت نمی دانند، بلکه انسان توسعه یافته را منبع ایجاد ثروت می دانند.

طیبی ادامه داد: در جهاد دانشگاهی به عنوان دانش آموختگان آموزش و پرورش سعی کردیم گوشه ای از آموزش هایی را که به ما داده شده است،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح کارخانه تولید سلول بنیادی، حرکت در مرز علم و تبدیل آن به فناوری بود

افتتاح کارخانه تولید سلول بنیادی، حرکت در مرز علم و تبدیل آن به فناوری بود