مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 خرداد 1397 ساعت 10:052018-05-22اجتماعي

آموزش وپرورش بزرگترین نقش را در توسعه منابع انسانی دارد


رییس جهاد دانشگاهی با بیان اینکه آموزش و پرورش بزرگترین نقش را در توسعه منابع انسانی دارد، اظهار کرد: امروز در دنیا منابع طبیعی را ثروت نمی دانند بلکه انسان توسعه یافته را منبع ایجاد ثروت می دانند.

- طیبی در آیین رونمایی از برنامه نظام سنجش شایستگی های حرفه ای مدیران مدارس: آموزش وپرورش بزرگترین نقش را در توسعه منابع انسانی دارد رییس جهاد دانشگاهی با بیان اینکه آموزش و پرورش بزرگترین نقش را در توسعه منابع انسانی دارد، اظهار کرد: امروز در دنیا منابع طبیعی را ثروت نمی دانند بلکه انسان توسعه یافته را منبع ایجاد ثروت می دانند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حمیدرضا طیبی امروز در آیین رونمایی از برنامه نظام سنجش شایستگی های حرفه ای مدیران مدارس که در اردوگاه شهید باهنر برگزار شد، با اشاره به اهمیت نظام تعلیم و تربیت، اظهار کرد: عوامل اساسی پیشرفت هر کشور ابتدا توسعه آموزشی و سپس توسعه علمی و فناورانه و توسعه فرهنگی است.

وی افزود: انسانی که واجد همه خصیصه های خوب اخلاقی باشد، علم را محترم بشمارد، کار و تلاش را اصل بداند و رعایت قانون را محترم بشمارد، انسانی توسعه یافته است.

اگر این انسان را تربیت کردیم، توسعه فرهنگی و علمی و فناورانه هم به دنبال آن اتفاق می افتد و کشور به اهداف پیشرفت خود می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش وپرورش بزرگترین نقش را در توسعه منابع انسانی دارد

آموزش وپرورش بزرگترین نقش را در توسعه منابع انسانی دارد