مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 خرداد 1397 ساعت 09:562018-05-22اقتصادي

بازار داغ سوءاستفاده و رانت از طرح جدید ترافیک


درحالی که ادعا می شد یکی از مولفه های اصلی اجرای طرح ترافیک مبارزه با رانت و سواستفاده هاست، ولی گزارش هایی از به راه افتادن بازار فروش ترافیک وجود دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو"، محسن پورسید آقایی؛ معاون فعلی حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران و بانی اصلی طرح جدید ترافیک در دفاع از این طرح عنوان کرده بود: مردم مطمئن باشند که ما با تمام قوا از حقوق شهروندان دفاع خواهیم کرد.

نه در اجرای موفق طرح ترافیک تعللی صورت خواهد گرفت و نه به کسی اجازه خواهیم داد در امور اجرایی دخالت کند یا بخواهد با توصیه و لابی برای خود تبلیغ و یا رانتی ایجاد کند.

وی همچنین در چهل و هشتمین جلسه شورای شهر تهران در 6 اسفندماه سال گذشته در واکنش به انتقاداتی که نسبت به عدم تخصیص سهیمه مناسب به اقشار خاص از جمله خبرنگاران، بیماران خاص و معلولان به دفاع از طرح جدید پرداخته و عنوان کرده بود: در بخش های مختلف از جمله طرح ترافیک وانت بارها، خبرنگاران و بیماران خاص در صورتی که سهم پرداختی آن ها کاهش پیدا کند رانت ارائه این طرح ها بیشتر می شود چرا که ما نمی توانیم به تمامی این موارد خاص طرح بدهیم.

پیش از این نیز پورسید آقایی، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران که این روز ها خبر جابجایی وی به گوش می رسد، در بهمن ماه سال 96 یکی از دلایل شهرداری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازار داغ سوءاستفاده و رانت از طرح جدید ترافیک

بازار داغ سوءاستفاده و رانت از طرح جدید ترافیک