مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 خرداد 1397 ساعت 09:212018-05-22بين الملل

گوترش اجرای کامل تحریم های تسلیحاتی لیبی را خواستار شد


دبیرکل سازمان ملل متحد از جامعه جهانی خواست تا قطعنامه های شورای امنیت در خصوص تحریم تسلیحاتی لیبی را به طور کامل اجرا کنند.

- " به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، آنتونیو گوترش در گزارشی به شورای امنیت بر اجرای کامل قطعنامه های شورای امنیت در خصوص ممنوعیت صادرات سلاح به لیبی و استمرار بازرسی کشتی هایی که عازم بنادر لیبی هستند و بالعکس تأکید کرد.

گوترش در این گزارش آورده است که طی هفت سال گذشته از زمانیکه شورای امنیت تحریم تسلیحاتی لیبی را تصویب کرد اجرای این قطعنامه همچنان با چالش هایی مواجه است.

وی بر ضرورت اجرای کامل تدابیر مربوط به تحریم تسلیحاتی لیبی تأکید کرد و افزود که این مسئله برای حمایت از غیرنظامیان و احیای امنیت و ثبات در کشور و منطقه از اهمیت برخوردار است.

گوترش در گزارش خود همچنین اهمیت جمع آوری اطلاعات مربوط به روند تجارت سلاح و شیوه ها و فعالیت های مربوط به این امر در سواحل لیبی و ارتباط آن با تروریسم را مورد تأکید قرار داد.

سلامه: تدوین استراتژی تعامل با گروه های مسلح به مرحله پایانی رسیده است فرستاده سازمان ملل در لیبی در نشست شورای امنیت که به منظور بررسی گزارش دبیرکل این سازمان برگزار شد، گفت که رایزنی درباره تدوین استراتژی تعامل با گروه های مسلح در لیبی به مراحل پایانی رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گوترش اجرای کامل تحریم های تسلیحاتی لیبی را خواستار شد

گوترش اجرای کامل تحریم های تسلیحاتی لیبی را خواستار شد