مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 خرداد 1397 ساعت 09:202018-05-22اجتماعي

با اعتماد به جوان ایرانی، اقتصاد را شکوفا کنیم


ابتدایی ترین کار در حرکت به سمت موفقیت اقتصاد مقاومتی اعتماد به بزرگ ترین ظرفیت این کشور، یعنی نیروی انسانی مخصوصاً جوان ایرانی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ایمان حاج ملکی جوان موفق در عرصه پرورش ماهی زینتی در روستای میان بر از توابع الموت شهرستان قزوین یکی از جوانان فعال عرصه اقتصادی ایران اسلامی است که با توجه به این که در رشته تحصیلی خود شغل مناسبی را پیدا نکرده در این عرصه برای خود و چند جوان دیگر اشتغال زایی و کسب درآمد کرده است.

امروزه با توجه به حجم بسیار جمعیت فارغ التحصیلان دانشگاه های کشور از رشته های مختلف، پیدا کردن شغل مرتبط با رشته تحصیلی یکی از دغدغه های جوانان کشور است.

برخی فارغ التحصیلان با این دغدغه خو گرفته و تفکراتی چون من تنها در رشته خود فعالیت می کنم از ورود به رشته ها و گرایش های دیگر بی میل و هراسانند و در این امر پافشاری می کنند.

از طرفی برخی دیگر با این تفکر که امروز در دنیای مدرن می توان در چند رشته و چند شغل غیرمرتبط با رشته تحصیلی نیز با کسب تجربه در فعالیت اقتصادی موفق بود، وارد عرصه بازار کار شده و با نوآوری و هم فکری با افراد شاخص در آن عرصه ها، در امور مورد علایق خود فعالیت می کنند.

با توجه به وجود تحریم ها و رکود بازار صنعت و تجارت خارجی و تأثیر بر بازارهای داخلی طی فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با اعتماد به جوان ایرانی، اقتصاد را شکوفا کنیم

با اعتماد به جوان ایرانی، اقتصاد را شکوفا کنیم