مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 خرداد 1397 ساعت 09:112018-05-22سياسي

ضامن بقای عربستان بی ثباتی یمن است


رییس جدید شورای عالی سیاسی یمن تاکید کرد تحولات اخیر در جزیره سقطری، اهداف ائتلاف دشمن را فاش کرد و نشان داد وحدت یمن در طول تاریخ تزلزل ناپذیر بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از سایت شبکه خبری المیادین، مهدی المشاط، رییس جدید شورای عالی سیاسی یمن در سخنرانی تاکید کرد، تحولات اخیر در جزیره سقطری اهداف ائتلاف دشمن را فاش کرد و نشان داد، به رغم برخی جدایی ها و اختلافات، وحدت یمنی ها همواره در طول تاریخ امری پایدار و تزلزل ناپذیر بوده است.

المشاط اظهار داشت: کشور های همسایه یمن و در راس آن ها عربستان با مساله وحدت یمن به عنوان یک منبع خطر برای قدرت و جایگاه خود در منطقه برخورد کردند.

رییس جدید شورای عالی سیاسی یمن افزود: یمن همواره مورد طمع قدرت های استکباری و زورگو به رهبری آمریکا، انگلیس، اسراییل و سایر طرف های دارای رویکرد های مشابه باقی خواهد ماند.

این چهره سیاسی یمن تاکید کرد: اشغالگران به رهبری عربستان و امارات نه اجازه وحدت و نه جدایی را در یمن نخواهند داد، چرا که ضامن بقایشان بی ثباتی یمن است.

وی در ادامه از تمامی آزادگان و مردم غیور یمن در مناطق اشغال شده خواست حرکتی جدی و مسئولانه برای مقابله با طرح های حمله و اشغالگری آغاز کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضامن بقای عربستان بی ثباتی یمن است

ضامن بقای عربستان بی ثباتی یمن است