مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 خرداد 1397 ساعت 09:112018-05-22سياسي

اعزام زائران 9 استان به حج از فرودگاه امام خمینی(ره)


شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) در تلاش است با بهره برداری ترمینال سلام، اعزام و پذیرش زائران خانه خدا از 9 استان کشور را از این ترمینال انجام دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، نخستین جلسه هماهنگی عملیات حج تمتع سال 1397 شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با حضور اعضای هیأت مدیره، مدیران و مهمانان ویژه از سازمان حج و زیارت برگزار شد.

در این جلسه علی رستمی معاون امور فرودگاهی و عضو هیأت مدیره شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) با اشاره به شروع پروازهای حج از تاریخ 27 تیرماه خاطر نشان کرد: حجاج 9 استان کشور امسال از طریق فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) راهی سرزمین وحی می شوند.

رستمی با تأکید بر حساسیت مدیر عامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) بر روی عملیات اعزام و پذیرش حجاج، گفت: تمام تلاش بر این است که امسال عملیات اعزام و پذیرش حجاج از ترمینال سلام صورت گیرد که به احتمال بسیار زیاد این مهم عملی خواهد شد.

در این جلسه که با حضور اکبری مدیر کل دفتر برنامه ریزی و اعزام زائران حج، سیدعباس حسینی مدیر حج و زیارت استان تهران و فرشید مهران مدیرکل تغذیه و تدارکات سازمان حج و زیارت برگزار شد، مقرر شد تا به منظور افزایش هماهنگی بین دست اندرکاران و رفع نواقص سال های گذشته، این جلسات به صورت هفته ای و منظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام زائران 9 استان به حج از فرودگاه امام خمینی(ره)

اعزام زائران 9 استان به حج از فرودگاه امام خمینی(ره)