مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 خرداد 1397 ساعت 09:102018-05-22ورزشي

کلاهبرداری اینترنتی زیر سایه جام جهانی فوتبال


برخی از مناسبت­ ها و رویدادهای مهم که در جهان موجب منتشر شدن اخبار زیادی از آن در سایتها می­ شود، سوژه­ ای جهت سوء استفاده کلاهبرداران اینترنتی و سارقان اطلاعات است؛ - آن ها با ترفندهای بسیاری برروی وقایع و مناسبت­ هایی که رخ می ­دهد، برنامه ریزی کرده و نسبت به به دام انداختن کاربران جهت سرقت اطلاعات و کلاهبرداری اقدام می­ کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جام جهانی فوتبال 2018 نیز یک رویداد بزرگ ورزشی است که مورد توجه مجرمان اینترنتی واقع شده و سوژه­ ای است که به روش­ های مختلفی اقدام به کلاهبرداری و سرقت اطلاعات می­ کنند.

راه اندازی سایت های شرطبندی یک نمونه از کلاهبرداری­ های اینترنتی است که مجرمان با راه­ اندازی این سایت­ ها کاربرانی که طرفدار و مشتاق حدس زدن نتایج تیم­های فوتبال جام جهانی هستند را فریب می­ دهند.

مجرمان ابتدا به پرداخت جایزه های کوچک با مبالغ کم اقدام کرده و سپس کاربران را ترغیب به سرمایه گذاری بیشتر می کنند و زمانی که کاربر بعد از چند نوبت برنده شدن به سایت شرط بندی اعتماد می­ کند، در یکی از نوبت ها اقدام به سرمایه گذاری با مبالغ بسیار زیاد می­ کنند و بعد از دریافت مبلغ شرط­بندی از کاربر، سارق صاحب سایت مذکور کلیه سرمایه وی را بلوکه و از این به بعد پاسخی به تعاملات و پیام های کاربران و قربانیان نمی دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداری اینترنتی زیر سایه جام جهانی فوتبال

کلاهبرداری اینترنتی زیر سایه جام جهانی فوتبال