مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 خرداد 1397 ساعت 09:062018-05-22سياسي

طی حکمی سیدعلی موسوی نژاد مسئول بسیج دانشجویی پردیس فارابی دانشگاه تهران شد


طی مراسمی سیدعلی موسوی نژاد به عنوان مسئول جدید بسیج دانشجویی پردیس فارابی دانشگاه تهران منصوب و معارفه شد.

- سیدعلی موسوی نژاد مسئول بسیج دانشجویی پردیس فارابی دانشگاه تهران شد طی مراسمی سیدعلی موسوی نژاد به عنوان مسئول جدید بسیج دانشجویی پردیس فارابی دانشگاه تهران منصوب و معارفه شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی "، طی مراسمی سیدعلی موسوی نژاد به عنوان مسئول جدید بسیج دانشجویی پردیس فارابی دانشگاه تهران منصوب و معارفه شد.

بنابراین گزارش جندقی رییس پردیس فارابی دانشگاه تهران در مراسم معارفه موسوی نژاد گفت: بسیج دانشجویی باید طوری عمل کند تا همه دانشجویان بسیجی شوند و این کار با جذب حداکثری و دفع حداقلی صورت می گیرد.

وی در ادامه خلوص بسیجیان را بسیار کارگشا دانست و با آروزی موفقیت برای بسیج دانشجویی افزود: امیدواریم برنامه های بسیج دانشجویی روز به روز افزایش کمی و کیفی داشته باشد.

سیدعلی موسوی نژاد مسئول جدید بسیج دانشجویی پردیس فارابی دانشگاه تهران هم در ادامه طی سخنانی کوتاه گفت: تعامل و جذب حداکثری در چارچوب اعتقاد به ولایت فقیه، قطعا سیاست اصلی بسیج دانشجویی است لازم به ذکر است در پایان مراسم، از علی اردو و هابیلی به عنوان مسئولین بسیج سابق دانشگاه تجلیل به عمل آمد و علی موسوی نژاد و انتظاری به عنوان مسئولین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طی حکمی سیدعلی موسوی نژاد مسئول بسیج دانشجویی پردیس فارابی دانشگاه تهران شد

طی حکمی سیدعلی موسوی نژاد مسئول بسیج دانشجویی پردیس فارابی دانشگاه تهران شد