مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 خرداد 1397 ساعت 09:062018-05-22سياسي

طرح دوفوریتی تمدید اعتبارات دولتی در نوبت بررسی نمایندگان


عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس گفت: طرح دوفوریتی تمدید مهلت جذب اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای و مالی سال 96 کل کشور یک ماه است که در نوبت بررسی نمایندگان مجلس قرار دارد.

- حسینعلی حاجی دلیگانی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شاهین شهر اظهار کرد: طرح دوفوریتی تمدید مهلت جذب اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای و مالی سال 1396 کل کشور یک ماه است که در نوبت بررسی نمایندگان مجلس قرار دارد.

وی افزود: بر اساس این طرح اسناد خزانه ای که دولت به جای وجه نقد به استان ها تخصیص می دهد، می تواند حداکثر تا 31 شهریور هر سال اعتبار داشته باشد، در حال حاضر این اسناد تا 31 تیر هر سال اعتبار دارد.

نماینده مردم شاهین شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: به طور طبیعی چون فرایندهای قانونی اسناد خزانه در بخش غیرهزینه ای همچون اعتبارهای عمرانی و تملک دارایی ها، از مرکز به استان ها و شهرستان ها طولانی می شد، اعتبارات عمرانی در زمان طولانی تری به دست شهرستان ها می رسید و تکمیل طرح های نیمه تمام هم طولانی می شد.

وی در ادامه ابراز داشت: از آثار دیگر این طرح این است که برخی از دستگاه های اجرایی مجبور نیستند برای آن که اعتباراتشان بدون استفاده به خزانه برگردد سندسازی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح دوفوریتی تمدید اعتبارات دولتی در نوبت بررسی نمایندگان

طرح دوفوریتی تمدید اعتبارات دولتی در نوبت بررسی نمایندگان