مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 خرداد 1397 ساعت 09:002018-05-22اقتصادي

آغاز عرضه گوشی Huawei Y7 Prime 2018 به بازار کشور


تاکنون در بازار گوشی های هوشمند رسم بر این بوده که گوشی های اقتصادی از توانمندی های فنی ویژه بی بهره بوده اند و نسبت به میان رده ها و پرچم داران بازار قابلیت ‍ های بسیار کمتری داشته اند ولی گوشی Huawei Y7 Prime 2018  که در رده گوشی های Entry-Level اقتصادی با قیمت مناسب جای می گیرد، - برای اولین بار قابلیت های فنی با ظاهری زیبا که  در گوشی های مطرح بازار دیده می شود را در یک گوشی ارزان قیمت در این رده در اختیار کاربران قرار می دهد.

به گزاش سرویس بازار ایسنا، مواردی مانند صفحه نمایش FullView حدود 6 اینچ، قابلیت های متعدد دوربین دوگانه اصلی، فلاش دوربین سلفی، امنیت بالا با امکان تشخیص چهره و اثر انگشت در کنار سیستم عامل به روز آندروید 8 با ظاهری جذاب و مدرن، مواردی هستند که گوشی Huawei Y7 Prime 2018 را در این رده قیمتی در بازار گوشی های هوشمند از رقبای خود کاملاً تمایز کرده است.

خبر خوب اینکه از امروز پیش فروش گوشی Huawei Y7 prime 2018 با جوایز ویژه در دیجی کالا آغاز شده و در بازار فروشگاهی کشور نیز در پایان هفته جاری - پنج شنبه 3 خرداد – این گوشی عرضه می شود.

در ادامه به برخی از قابلیت های اصلی این گوشی اشاره خواهیم کرد.

صفحه نمایش FullView مدتی است صفحه نمایش های تمام صفحه یا FullView با حاشیه بسیار کم به گزینه ای جذاب در طراحی گوشی های هوشمند بدل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عرضه گوشی Huawei Y7 Prime 2018 به بازار کشور

آغاز عرضه گوشی Huawei Y7 Prime 2018 به بازار کشور