مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 خرداد 1397 ساعت 06:112018-05-22بين الملل

وزیر خارجه آلمان روز چهارشنبه با پامپئو درباره برجام گفت وگو می کند


وزیر خارجه آلمان تصریح کرد که روز چهارشنبه (فردا) برای دیدار با همتای آمریکایی خود و گفت وگو با وی درباره برجام، به واشنگتن سفر می کند.

- " به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، مایک پامپئو وزیر امور خارجه آمریکا روز دوشنبه (دیروز) در یک سخنرانی تند و توهین آمیز هشدار داد که اگر ایران تمام سیاست های منطقه ای و نظامی خود را تغییر ندهد با شدیدترین تحریم های تاریخ روبرو خواهد داشت.

پایگاه اینترنتی ایندین اکسپرس گزارش کرد، هایکو ماس وزیر امور خارجه آلمان روز سه شنبه (امروز) اعلام کرد که قصد دارد با پامپئو در خصوص موضع واشنگتن درباره برجام دیدار و گفت وگو کند.

اظهارات وزیر امور خارجه آمریکا علیه ایران در شرایطی مطرح شده است که واشنگتن برخلاف خواسته جامعه بین الملل از برجام خارج شد و بعد از آن تمامی تلاش خود را برای افزایش فشار علیه ایران به کار گرفته است.

ماس در پاسخ به سؤال یک خبرنگار درباره برجام در پایان نشست گروه 20 در پایتخت آرژانتین گفت: من روز چهارشنبه (فردا) به واشنگتن سفر می کنم و با مایک پامپئو دیدار می کنم و از این فرصت برای گفت وگوی مستقیم با وی درباره این موضوع (برجام) استفاده می کنم .

وی ادامه داد که از سخنان پامپئو شگفت زده و متحیر نشده است زیرا اظهارات وی شامل عناصر زیادی از اظهارات اخیر دون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر خارجه آلمان روز چهارشنبه با پامپئو درباره برجام گفت وگو می کند

وزیر خارجه آلمان روز چهارشنبه با پامپئو درباره برجام گفت وگو می کند