مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 خرداد 1397 ساعت 03:102018-05-21پزشكي

مشاوران می توانند تشخیص دهند دو نفر برای ازدواج باهم مناسب هستند؟


یک مشاور ازدواج و خانواده معتقد است که عدم تمایل افراد برای مشاوره پیش از ازدواج می تواند یک زنگ خطر باشد که باید جدی گرفته و بیشتر بررسی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر بهمن بهمنی، مسئول مرکز تخصصی مشاوره ازدواج و خانواده و عضو هیئت علمی و دانشیار گروه مشاوره دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی در باره اینکه در یک مشاوره ممکن است افراد شخصیت وجودی خود را آشکار نکنند لذا یک مشاور چگونه می تواند در چند جلسه تشخیص دهد که دو نفر برای زندگی کنار هم مناسب هستند یا نه؟ گفت: یک پیش فرض که در این نظر وجود دارد این است که مشاور می خواهد برای آن دو نفر تصمیم بگیرد.

همین تصویر غلط سبب شده است که افراد به مشاور مراجعه نکنند.

افراد ممکن است با انتظار غلطی به سمت مشاوره بیایند که اگر آن انتظار میسر نشود، مایوس می شوند.

وی ادامه داد: توجه داشته باشید قرار نیست آن مشاور به جای شما تصمیم بگیرد، بلکه مشاور به افراد کمک می کند تا خودشان بدون اشتباهات رایجی که تا آن زمان داشته اند، تصمیمات اصلی زندگی خود را با یک اطمینان بگیرند؛ اگر افراد بدانند شخصی که با آنها مشاوره می کند خیر آنها را می خواهد چرا باید به او دروغ بگویند؟.

اگر مشاور آموزش دیده یک فضای صمیمی با فرد مراجعه کننده داشته باشد و فرد دغدغه این را نداشته باشد که اسرار زندگیش فاش می شود یا مور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشاوران می توانند تشخیص دهند دو نفر برای ازدواج باهم مناسب هستند؟

مشاوران می توانند تشخیص دهند دو نفر برای ازدواج باهم مناسب هستند؟