مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 خرداد 1397 ساعت 03:102018-05-21سياسي

"ساخت ایران" برچسبی برای حمایت از کارگر چینی!


با انتخاب و اعلام شعار سال مبنی بر حمایت از کالای ایرانی، دستگاه های مختلف در ظاهر دست به کار شده اند اما برخی از دستگاه ها با تفاسیر خود از شعار سال مسیر اشتباهی را در پیش گرفته اند و کار را به جایی رسانده اند که برخی محصولات چینی برچسب "ساخت ایران" را یدک می کشند.

- با انتخاب و اعلام شعار سال مبنی بر حمایت از کالای ایرانی، دستگاه های مختلف در ظاهر دست به کار شده اند اما برخی از دستگاه ها با تفاسیر خود از شعار سال مسیر اشتباهی را در پیش گرفته اند و کار را به جایی رسانده اند که برخی محصولات چینی برچسب "ساخت ایران" را یدک می کشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، چند سالی است که بنابر شرایط اقتصادی کشور، شعار سال ارتباط تنگاتنگی با مسائل اقتصادی کشور دارد.

در ابتدای سال جاری شعار سال از سوی مقام معظم رهبری حمایت از تولید داخلی انتخاب شد که اگر این شعار به فعلیت برسد چرخ های اقتصاد کشور با قدرت بیشتری نسبت به گذشته به حرکت در خواهند آمد.

ایران با دارا بودن علم نسبی تولید و دسترسی قابل قبول به مواد اولیه از شرایط ابتدایی تولید برخوردار است و فقط به حمایت و هموارسازی مسیر تولید نیاز دارد.

تولید در ایران در برخی قسمت ها همچون خودروسازی از سوی دولت حمایت می شود اما در دیگر بخش ها، رقبای سرسخت به راحتی در بازار ایران جولان می دهند که از این م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

"ساخت ایران" برچسبی برای حمایت از کارگر چینی!

"ساخت ایران" برچسبی برای حمایت از کارگر چینی!