مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 اردیبهشت 1397 ساعت 21:312018-05-21بين الملل

اعلام حمایت بحرین از استراتژی آمریکا در برابر ایران


دولت بحرین حمایت کامل خود را از استراتژی آمریکا در برابر ایران اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، وزارت خارجه بحرین دوشنبه شب در بیانیه ای اعلام کرد که استراتژی آمریکا مقابله با خطر سیاست های ایرانی است که امنیت منطقه را ناامن می کند و باعث جلوگیری از خطر برنامه های تسلیحاتی و بالستیکی می شود.

وزارت خارجه بحرین ضمن تمجید از تلاش های مداوم و هدفمند آمریکا در حمایت از امنیت و صلح منطقه ای و بین المللی اعلام کرد که باید مانع ایجاد ناامنی و تنش ها در منطقه شد.

سه شنبه 18 اردیبهشت رییس جمهور آمریکا رسما خروج این کشور از توافق هسته ای ایران و گروه 1+5 را اعلام کرده بود و حالا مایک پامپئو از استراتژی جدید این کشور در قبال ایران سخن گفت.

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز دوشنبه در مراسم افتتاح سفارت پاراگوئه در بیت المقدس در واکنش به سخنان امروز مایک پامپئو وزیر خارجه آمریکا،گفت که دونالد ترامپ رییس جمهور  آمریکا سیاست واشنگتن را نه فقط در زمینه اورشلیم (بیت المقدس) بلکه در قبال ایران نیز تغییر داد.

به نوشته وبگاه روزنامه یدیعوت آحارونوت ، نتانیاهو در ادامه سخنان خود گفت: ترامپ موضع سختی علیه ایران اتخاذ کرد که توسط پامپئو ، وزیر خارجه آمریکا نیز بیان شد و عبارتند از: عدم غنی سازی، اعمال تحریم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام حمایت بحرین از استراتژی آمریکا در برابر ایران

اعلام حمایت بحرین از استراتژی آمریکا در برابر ایران