مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 اردیبهشت 1397 ساعت 20:202018-05-21سياسي

مطبوعات محلی به حذف یارانه کاغذ معترض هستند


سخنگوی انجمن روزنامه نگاران مسلمان خواستار پاسخگویی و شفاف سازی درباره دلیل حذف یارانه مطبوعات محلی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،علی اکبر روح نواز اظهار کرد: انجمن روزنامه نگاران مسلمان از باب مسئولیت صنفی، خود را موظف به پیگیری مشکلات و مطالبات صنفی روزنامه نگاران در سراسر کشور می داند و اخبار و اطلاعات واصله حکایت از این دارد که در زمینه یارانه کاغذ مطبوعات محلی، استانی و منطقه ای برای دوره شش ماهه دوم سال 96 که اخیراً لیست آن منتشر شده است، بخشی مهم از نشریات از دریافت یارانه حذف و محروم شده اند و به این وضعیت اعتراض دارند.

وی افزود: بررسی کلی لیست منتشره یارانه کاغذ در سایت معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی حکایت از این دارد که ظاهراً از میان افزون بر 7000 نشریه دارای مجوز انتشار در کشور، تنها 2000 نشریه مشمول یارانه شده اند.

سخنگوی انجمن روزنامه نگاران مسلمان گفت: بیشترین فراوانی ارقام واریزی در لیست منتشره، مبلغ 800 هزار تومان یارانه کاغذ برای 6 ماه است که بیانگر وضعیت مطبوعات بخش خصوصی و اوج مظلومیت این صنف است.

روح نواز با بیان این که فرمول محاسبه و واریز یارانه کاغذ مطبوعات محلی چارچوب مشخص و قابل دفاعی ندارد، خواستار آن شد که معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای احترام به منشور حقوق شهروندی و خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطبوعات محلی به حذف یارانه کاغذ معترض هستند

مطبوعات محلی به حذف یارانه کاغذ معترض هستند