مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 اردیبهشت 1397 ساعت 18:212018-05-21سياسي

درخواست 8 عضو از 12 عضو کمیته فیلترینگ از دادستان برای رفع فیلتر توییتر+ متن نامه


دولت درخواست 8 عضو از 12 عضو کمیته تعیین مصادیق محتوای مجرمانه از دادستان کل کشور برای رفع فیلتر توییتر را تایید و اعلام کرد: در صورت طرح موضوع در این کمیته، - با نظر مساعد امضاء کنندگان نامه، توییتر رفع فیلتر خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو"، اکانت رسمی پایگاه اطلاع رسانی دولت در توییتی از نامه 8 عضو از 12 عضو کمیته تعیین مصادیق محتوای مجرمانه به دادستان کل کشور برای رفع فیلتر توییتر خبر داده و اعلام کرده: 6 وزیر و 2 نماینده مجلس خواستار رفع فیلتر توییتر شده اند.

وزیر ارتباطات نیز این پست را ری توییت کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی دولت در این نامه آمده: با توجه به افزایش تقاضای عمومی و جامعه رسانه ای کشور برای رفع فیلتر توییتر و فعالیت جوانان و رسانه ها در این فضا، امروز نامه ای با تایید وامضاء هشت نفر از اعضا کمیته تعیین مصادیق محتوای مجرمانه (6 نفر از اعضاء دولت و دو نفر از نمایندگان مجلس) برای دادستان کل کشور مبنی بر طرح این موضوع در کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه و رفع فیلتر توییتر ارسال شده است.

در این نامه با اشاره به دلایل منطقی و مستند برای رفع فیلتر توییتر، این فضا را فضایی برای نقش آفرینی موثرتر برای فعالین رسانه ای کشور و جوانان مطرح کرده است چرا که استفاده از فضای رسانه ای بین المللی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست 8 عضو از 12 عضو کمیته فیلترینگ از دادستان برای رفع فیلتر توییتر+ متن نامه

درخواست 8 عضو از 12 عضو کمیته فیلترینگ از دادستان برای رفع فیلتر توییتر+ متن نامه