مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 اردیبهشت 1397 ساعت 18:152018-05-21پزشكي

چگونه 120 سال عمر کنیم؟


تقریبا هر روز به اشکال مختلف با جملاتی همچون «جلوگیری از پیری بدن با خوردن این خوراکی ها» مواجه می شویم که می توانند اشتیاق برخی از ما را برای مطالعه محتوای این خبرها برانگیزانند.

- تقریبا هر روز به اشکال مختلف با جملاتی همچون جلوگیری از پیری بدن با خوردن این خوراکی ها مواجه می شویم که می توانند اشتیاق برخی از ما را برای مطالعه محتوای این خبرها برانگیزانند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جام جم در ادامه نوشت: در حالی که همه ما یقین داریم ترس از پیری و فرار از آن توهمی بیش نیست و طبق قانون طبیعت تمام موجودات این سیر تکاملی حیات را سپری خواهیم کرد.

حتما می پرسید اگر این خبرها از صحت لازم و کافی برخوردار نیستند، تکلیف شما چیست؟ بالاخره تغذیه در فرآیند پیری تاثیر دارد یا خیر؟ دکتر محمدرضا وفا، متخصص تغذیه درباره میزان تاثیر تغذیه بر فرآیند پیری با شما گفت وگو می کند و تأکید دارد به این قبیل خبرها که بیشتر جنبه تجاری داشته و مبنای علمی ضعیفی دارند، اکتفا نکنید و حتما الگوی تغذیه سالمی را برای داشتن دوران سالمندی سالم در پیش بگیرید: محققان برجسته دنیا در علم تغذیه دریافته اند الگوی غذایی سالم در کاهش روند پیری و سلامت افراد حتی در دوران سالمندی بسیار نقش دارد و بهترین زمان آغاز سبک تغذیه سالم و البته زندگی سالم، دوران جنینی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چگونه 120 سال عمر کنیم؟

چگونه 120 سال عمر کنیم؟